2014. augusztus 14., csütörtök

2. Fejezet

A ház tárva nyitva állt. Minden szanaszét hevert. Olyan nagy volt a rumli, hogy alig lehetett kilátni belőle. Mikor a ház ajtaján belépett egy jellegzetes szagra lett figyelmes. Nem volt teljesen biztos benne hogy mi is az pontosan csak volt egy sanda gyanúja. Mikor lenézett a padlón heverő testre már minden sejtése értelmet nyert és nem hazudtolta meg önmagát a szimata. A földön heverő holttest tele volt szúrásnyomokkal és a száján fehér nyál gyűlt össze. Odarohant a nőhöz de nem tudott már semmit sem tenni vele. Azonnal átkutatta a házat, ám amit keresett annak hűlt helyét találta.
- Ne! Hol lehet?! - kiabálta el magát átfésülve a házat.
- Mi a baj haver? - kérdte megjelenve az ajtóban Jayce – Az Istenit neki! - rohant oda ő is.
- Már halott a narkós kurva! Azt kapta amit megérdemelt! Nem is ő a legfontosabb hanem... - mondta Jackson és próbált lehiggadni – Hol van a fiam?! Ez nem lehet igaz! - verte bele a falba a karját teljes erőből.
- Nyugodj meg Jax. Most nem tehetünk semmi meggondolatlant. Még csak most jöttél ki. Nem hiszem, hogy arra lenne szükséged, hogy újra bevarrjanak.
- Igen, igazad van. - dőlt a falnak háttal teljesen a padlóig leguggolva – Isten verte sors! Miért ver ezzel engem?
- ránézve a felesége hullájára – Azt hittem több esze van ennél.
- Én elintézem a hullát te pedig csak maradj itt. – tűnt el a szobából.
Várj! Nem viheted el ezt a balhét helyettem. Tudok egy jó takarítót és talán tudok olyan embert is aki megtalálja a fiamat.
Azért én bebugyolálnám a testét mert ha valaki meglátja akkor...
- Jól van, menj csak. – felelte és a mobilján tárcsázott egy számot amit már rég nem. Titkon reménykedett abban hogy felveszik a kicsengő telefont és talán az imái is meghallgattatnak.
- Igen?
- Én vagyok.
- Én meg már azt hittem a mikulás.
- Tudom, hogy nem vagyunk valami hű de jóban de a segítséged kellene.
- Azt mindjárt gondoltam.
- Ide tudsz jönni?
- A kis poros városkádba? Igen hallom a hallgatásodból, hogy meglepődtél de én tudod, hogy ebben jó vagyok.
- Igen rémlik is. Ezért is van rád szükségem.
- S miről lenne szó? Tudod csak úgy nem ruccanok le ám felesleges időpocsékolásért.
- Kurvára elegem van a kis szaros poénáradatodból. És kurva nagy szarban vagyok.
- Ugyan miért vato?
- Mert elrabolták a fiam.
- Egy-két óra és már ott is vagyok. - bontotta meg a vonalat.
Ezek után egy másik számot is tárcsázott. Egy pipa, lehetséges még egy belefér talán...

A hulla készen állt. Szépen elrendezve kifestve már-már bebalzsamozva. A telefonja épp akkor csörrent meg mikor a hulla kezén lévő körmöt pirosra kezdte festeni.
- A fenébe! Ennek újra nekikezdhetek. – panaszkodott és gyorsan letörölte a lakkot a hullakezének elkenődött körméről – Mi olyan sürgős hogy megzavarnak? Tán egy halom zombi kelt útnak és azt is be kell balzsamoznom? - tette fel az ironikus kérdést a telefonhoz nyúlva.
- Szükségem van a tudásodra.
- Na ne! - fújta ki a levegőt – Hogy találtál rám? Ezt a számot nagyon kevesen ismerik.
- Nos ha jól tudom még mindig vérrokonok vagyunk tehát nem volt olyan nehéz. - felelte Jax.
- Hűha! Pompás! Akkor a soha viszont nem hallásra!
- Várj! Mint mondtam szükségem van a segítségedre!
- Hát persze! És még maga Copperfield Dávidi tudásomra is igaz?
- A nejemről van szó. Halott. - a vonal túloldala síri csendbe burkolózott.
Majd pár perc múlva nagy sóhajtás hallatszott.
- Nagyon sajnálom. Amint tudok megyek.
Jackson bontotta a vonalat és magába zuhanva nézett ki a fejéből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése